Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Český trh hobbymarketů z pohledu spotřebitele
Němečková, Tereza ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na český trh hobbymarketů a to z pohledu spotřebitele. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá spotřebitelem, jeho chováním na trhu a procesem segmentace trhu. Ve druhé kapitole se zabývám třemi největšími firmami na trhu a to konkrétně společnostmi Hornbach Baumarkt CS, OBI a Bauhaus. Třetí kapitola je zaměřena na společnost Hornbach a její privátní značky. Poslední kapitola zahrnuje vlastní výzkum, který probíhal před prodejnami společnosti Hornbach a zaměřil se na zjištění typického zákazníka společnosti, jeho znalost konkurenčních značek a dodatkových služeb Hornbachu. Výstupem je návrh pro společnost Hornbach, na co by se měla zaměřit ve své komunikaci se zákazníky.
Trh specifického sortimentu v ČR
Uhlíř, Vojtěch ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
V první kapitole se práce věnuje českému trhu s dárkovým zbožím, následně trhu se svíčkami. Dále je zde charakterizována konkurence na trhu se svíčkami a produkt samotný. V druhé kapitole se práce věnuje nákupnímu a spotřebnímu chování českých zákazníků. Následuje vlastní průzkum nákupního chování při nakupování dárkového zboží/svíček a charakteristika typického zákazníka. Ve třetí kapitole je v práci, na základě zjištěných informací, navržena marketingová strategie pro drobný podnik podnikající v oblasti výroby svíček.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.